Var vänder jag mig om jag har beröm, klagomål eller förbättringsförslag?

  • Synpunkter, beröm och förbättringsförslag

    Det finns ingenting som är så bra att det inte kan bli bättre! Hör gärna av dig med synpunkter, beröm eller förslag till förbättringar. Du kan välja att kontakta kursens utbildningskoordinator, prata med någon i vårt serviceteam eller skicka ett mejl till info@berghs.se. Tack vare dina synpunkter hjälper du oss att bli ännu bättre!

    Klagomål
    Om du är missnöjd med en kurs ber vi dig att alltid kontakta oss skriftligen. Antingen via brev eller mejl till kursens utbildningskoordinator.

    Under vissa omständigheter kan du reklamera kursen enligt konsumenttjänstlagens regler om fel i tjänst. Om vi inte kommer överens kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) via www.arn.se eller per post till: Allmänna reklamationsnämnden, Box 174, 101 23 Stockholm. Vi kommer att följa ARN:s beslut. Du kan läsa mera om dina rättigheter på Konsumentverkets webbplats.

  • Fick du svar på din fråga?