Kursen startar först nästa år, men jag skulle behöva en faktura redan nu. Går det att ordna?

  • Sent ute?
    Hör av dig (via chatt eller info@berghs.se) så försöker vi självklart att lösa det – men vi kan tyvärr inte garantera något.

    Detta gäller:

    • Ja, men du måste då senast den 16/12 mejla den utbildningskoordinator på Berghs som har hand om den kurs du ska gå. Dennes namn och mejladress står i ditt antagningsbesked.
    • Deadlinen den 16/12 är för att vi ska vara helt säkra på att hinna få iväg en faktura innan nyår.
    • Har du inte sökt kursen än, eller är osäker på vem som är koordinator, skickar du istället din fråga till info@berghs.se och skriver vilken kurs det gäller.
    • På fakturan står alltid följande:
      – Kursstart och kursavslut
      – Deltagarens för- och efternamn
      – Kursens namn
    • OBS: Det räcker inte att du, när du tackar ja till din studieplats, skriver att du vill ha din faktura i december. Du behöver alltid även kontakta kursens koordinator via mejl, för det är inte säkert vi uppmärksammar din kommentar i tid.
  • Fick du svar på din fråga?